Fuck tha system

Hmm ... Nu mai suport Romania! Abia astept sa tirez de aici. Ma doare'n pwla de el patriotism si de tot, nu imi place cum suna "Sunt român!", deloc! Zici ca esti un Captain Cavemen in secolul 21. Sunt multe chestii care le urasc la tzara asta ..printre care: Atunci cand mergi la posta, tre sa stai la coada.. Dupa ce ca astepti 1 ora la coada, ajungi la ghiseu si iti zice " Pai nu aveti stampila" sau "Nu aveti foaia matricola" sau mai stiu eu ce act. Urasc manelele .. Ideea e urmatoarea: Cei de la CNA au o anumita varsta, la varsta aia care nu face diferenta intre ce e inteligent si ce nu e... Daca lu' Gica, fiul lui Vasâle de la Purcareni ii place Guta e clar; Il stiu pe Vasâle baiat de treaba, de ce sa cenzurez asa ceva? "Gusturile nu se discuta." Sincer. .. cred ca 90% dintre manelisti nu stiu engleza. Pentru ca daca ar stii si ei macar 50% din engleza aia care o aud zilnic le'ar place si altceva... Parazitii si BUG le place ca doar e in romana, o mai inteleg cat de cat... except ideea transmisa prin "Sugi pula, cum beau eu bere, iar eu beau mai bine decat bate Van Damme in filme cand are belele." Ei inteleg doar "Sugi pula, Iar vandam bate bine." :)) Fuck it. Hmm .. sa ma mai gandesc.. .ce urasc.. A... Marijuana ilegala. Faptul ca in ochii societatii esti privit ca un DROGAT daca fumezi iarba. Fiti seriosi ... Fumati fiecare in parte apoi judecati. Atunci cand fumezi parca cel ce nu e fumat e drogat .. Adica de la un anumit timp .. de la o anumita cantitate fumata pe zi, de la un anumit nivel .. Pentru ca daca fumezi si tu maine pentru prima data ai sa razi. Iar cand razi pari un idiot, un .. Drogat! .. Hmm .. ce mai urasc? Cam tot si cam atat. Adica ultimul subiect imi ajunge sa fiu suparat sincer :D ..Asta's eu .. drogatu din spatele blocului tau.

No comments: