Schimbari

Vorbeam azi cu GreenHeaven....cica sa nu se mai numeasca "It's my life!" sa il numin "It's our life!".
Zic "Bine,dar nu vreau sa il numin asa,hai sa ii zicem altfel".El tot incerca sa ma convinga sa ii zic "It's our life!" dar nu se poate...in primul rand ca sunt prea egoista si in al doilea rand....nu imi place cum suna.
Am zis ca gasesc eu o solutie.Cum timp sa stau pe wc sa ma gandesc nu am avut....m-am gandit in drum spre banca.Mi-am stors creierii o ora ca sa gasesc o solutie sa impac pe toata lumea,sa imi placa si mie,si sa nu fie referitor doar la mine.Si am gasit : "Just live your life! .....but keep reading!" . Nu o copiez pe Rihanna daca la asta va ganditi....e ceva ce iti spune un prieten bun atunci cand lucrurile nu merg cum vrei tu.Asa suntem noi...cei trei autori de pe blog-ul asta....fiecare cu personalitati diferite si asezate mai pe la extreme.....dar scriem pentru ca ne place si nu vrem sa fim un blog obisnuit,nu vrem sa fim nici un blog de stiri...fiecare isi pune un pic din personalitate in fiecare articol postat.

Sper sa va placa noul titlu....
In curand vom schimba si interfata...trebuie sa ma consult cu ai mei "colegi de camera".


Am zis.

No comments: