Povestea cea mult asteptata !

Helloo bloggers uite cum ne revedem dupa un timp de LENE evident .... am sa incep povestioara mea cea de taina petrecuta in Dragul Bucuresti .... povestioara incepe cam asa

Fiind in Bucuresti evident la prietena mea .. vine vremea sa ma duc sa o iau de la munca si ca in orice moment de peripetzie .. 2 prieteni imi spun : " Ba baxeaza skema asta mica in piept :D si dute dupa ea .."
Eu la randul meu raspund .. "WHAT THE HELL I`M FELLING LUCKY , PASS THAT SHIT"
dupa 10 min ma asez frumos in fata usii sa plec spre ea "locatia apartamentului era pe la unirii pe acolo si trebuia sa ajung pe ALEEA MODROGAN fiind pe la aviatorilor " anyway sa revenim la usa noastra :)) imi iau playerul in urechi aprind o tigara normala si plec .. fara salut fara nimik ... ajung in metrou dupa "2 ZILE" in mintea mea mergeam de mult , asteptand metroul ma rezemam de un "pillar" stalp si un tip mai ciudat se tot uita la mine "IT HAS BEGUN" jucand prea multe jocuri mintea imi statea la DOTA "Defense Of The Ancients" un joc :) avand in vedere ca ascultam o melodie din joc :) ei bine in joc exista o magie , un efect numit STUN care te blocheaza fara sa mai faci ceva pt un anumit timp iar MANA este un fel de puncte magice cu care poti sa dai magiile in joc ..daca nu ai nu poti sa dai nici o magie "Ca sa ma fac inteles :)" ei bine zic in mintea mea "Daca ma duc la celalalt pillar din dreapta tipul nu mai are RANGE , adica distanta necesara pt a da magia respectiva numita STUN in joc :) .. si daca cumva va ajunge langa mine "tipul" nu mai are MANA si pot sa tirez :) haha anyway .. urc in MeTROO :) vreau sa zic ca tipul se uita cu o insistenta la mine de eram in plop WTF ? eu ziceam in mintea mea :) ..Cobor din MeTROO iti dai seama inbulzeala mare intre orele 6-7 in bucuresti e FULL pe coridor spre iesirea din metroo 2 randuri ieseau 8 randuri coborau in metrou am crezut ca voi fi asaltat violent incat calcam oameni pe picioare si le spuneam "Scuze nu am STUN nu am MANA" :)) OMG :P am crezut ca mor :) dar ce kkt sunt GAMER mai am 2 vietzi :P after that am ajuns in sfarsit la munca la prietena dar nu era acolo ci era plecata cu trebuie .. zic bine hai ca o astept .. :) ajungand acolo o persoana pe nume Oana (colega andreei) era in mari depresii so .. cand ai depresii vb cu cine apuci .. EU in starea MEA :) imagineaza-ti ce pareri aveam "OMG OANA iti dai seama ? lasa bha ca o sa fie bine " , "daca e te ajut eu cu ceva" =)) =)) WTF ? are you saying men. si sfarsesc in jocul Farm Frenzy 2 pana ajunge iubita mea privinduma in ochi "Ai fumat?" iar eu nevolnic " :( da" ... FEEWW cat am putut sa scriu . Pentru cei care asteptau povestioara sper ca o sa va placa pt cei care au chef de citit PLEASE GO AHEAD . and i`m off now :) V-am salutat cu respectul meritat PAPA !

No comments: