Mulga ?

Probabil nu va intereseaza pe voi prea mult de mine dar tot o sa va zic.Azi dimineata am constatat ca m-am ingrasat.N-am vrut sa imi recunosc asta pana azi.E din cauza ca mananc prost,cateodata si fast-food si nu mai fac miscare prea multa ...(munca de birou...era de asteptat....).
M-am hotarat sa imi caut un regim pe net....nu prea drastic pentru ca imi place mancarea ,mai ales cand o fac eu :D si sa ma apuc de mers la sala,sau alergat sau sa reiau exercitiile Pilates.La sala m-as duce dar nu vreau sa merg singura asa ca imi caut partener/a (se exclud persoanele din afara Bucurestiului,asta in cazul in care nu va mutati aici ca sa mergeti la sala cu mine :D ).

Enough about me.Deja e prea mult :)).Zic.

Aaaaa.....Mi-am luat aparatul foto la mine.Vreau sa pozez ciorile care stau in pomii din fata geamului meu.V-am mai zis de ciorile astea...care cred ca vor sa imi scoata ochii....nu stiu de ce.Poate doar sunt eu paranoica.....sau poate nu.
Diseara postez cateva poze (daca gasesc cablul de date...mi-a luat o zi ca sa gasesc incarcatorul bateriei de la aparat.....sper sa fie intr-un sertar de acasa).


PS: Mulga=Fulga=vacutza=cam asa ma consider eu acum ....

2 comments:

Ramona said...

Apropo de ciori,stai linistita,am vazut o gramada in Bucuresti.Cel putin pe cladirea Oracle de la Aurel Vlaicu...si frateeeee,daca si tu esti grasa...anyway,mai asteapta sa se usuce pe jos si mergem cu rolele.Eu am gasit o solutie pt slabit: ma duc la inot.Am programat pentru februarie.Daca vrei sa te bagi,let me know!

Olive said...

da vreau!ma anunti cand e si mergem :)