Ce inseamna sa vorbesti C O D A T !

Conversatia de mai jos este intre 2 persoane la telefon .... Eu si un prieten (scriu Eu cu E mare ca nu exista dumnezeu ...dar eu exist) Anyway conversatia era cam asa

Eu : Alo

el : Ce faci quaie

Eu : Bine quaie pe la net

el : Ba grase am de vanzare niste "Telefoane"

Eu : De cat ?

el : De un giga frate

Eu : Ce culori ?

el : Pai am 5 Verzi si 5 mai ciocolati asa ...

Eu : Ba ma incanta ideea dar nu am cum ...nu imi da voie buzunarul

el : Pai vezi daca e de ceva suna-ma pe numarul asta

Eu : Bine quaie mersi ... papa

Dupa toata conversatia asta .. presupun ca voi stiti deja despre ce e vorba ..
Cum evident lumea nu isi vede de treaba ei cineva de langa mine .. (eram in internet) ma intreaba asa calm si relaxat .. "auzi ? ce vindea omu iPOD ? ...
HAHAHAHAHAHAHAHAH .. las la aprecierea voastra .

MAINE . revin cu o povestioara mica intamplata in bucuresti care are la baza vreo 3 idei ... 1 METROU , 2 PERSOANA BUBUITA , 3 SA ITI IEI IUBITA DE LA MUNCA ... va pup PA !

5 comments:

Olive said...

eu stiam povestea asta :)))) si io stiu si pe aia cu metrou' :)))) :P

Zmin said...

greenhell, te stiu?

Olive said...

nu stiu daca ma stii si nici nu cred ca eu te stiu :)

La Mosor said...

Comercializez tricouri de cea mai buna calitate, de import. Culorile disponibile in stoc: Verde si Maro
In cazul in care cumparati cantitati mai mari facem discount. La un bax de tricouri primiti bonus o rola de hartie pentru impachetat ! :))

Iv. said...

Vezi .. cum spuneam :))... atatea moduri ... ideea e ca pe om il interesa Ipod :) nu cumva tricouri.. :)