Primavara

Stateam si ma gandeam la cum era vremea anu' trecut pe vremea asta.
Era zapada.Mare.Mai mult de 50cm.Tin minte pentru ca trebuia eu sa plec pe alte meleaguri si nu puteam sa scoatem masina din zapada.Trebuie neaparat sa gasesc o solutie sa uploadez filmuletul.....am murit de ras :))
Ma gandeam la vremea de atunci si faceam o comparatie la cum e azi.Acum.
Voi a-ti iesit afara sau pe geam la apartament/birou ? E foarte cald.Vreme de primavara.Avem pasari care ciripesc prin pomi,avem soare,avem copaci care dau semne ca vor avea frunze verzi in curand,avem si mocirla (specificul primaverii.zic),baltoace mari perfecte pentru cei carora le place sa treaca in viteza cu masina prin ele (sunt idioti...era sa ma umplu de mocirla din cauza asta de 3 ori alalteri si o data azi)...ce sa mai...avem tot ce trebuie ca sa numim vremea de azi ca fiind de Primavara.

N-am mai pus poze aseara ca n-au mai venit ciorile :(.
Cand vreau sa le pozez nu vin...iar cand nu am aparatul la mine ma terorizeaza in fiecare seara.Grrrrr.

PS:Eu sper sa ninga pentru ca teoretic inca e iarna.Si pe langa asta,vreau sa fac un om de zapada. :D

No comments: