Puturosenie de week-end

O zi cat se poate de calma.Asa descriu ziua de azi (adica sambata).Sa va povestesc ce mi-a facut GreenHeaven.Ma bipuie de dimineata sa ma trezeasca,habar nu aveam cat era ceasu' si nici nu m-am uitat,iar camera mea e dotata,am draperii la geamuri si poate sa fie miezul zilei pe timp de vara ca la mine e intuneric si nu pot aprecia o ora exacta.Ma trezesc,il sun...
el : ce faci si la ora asta dormi?
eu : da .........dar cat e ceasu'?
el : pai deja e 11 jumate....ai dormit 12 ore....
eu : 11:30 ? ....bine..hai ca mai dorm putin....vorbim mai incolo
el : bine...te pup
eu : bine (in loc sa zic ca il pup si eu...dovada cat de treaza eram).

Tzac....inchid telefonul,il bag sub perna (as always) si ma intorc pe partea cealalta.
Dupa aproximativ 2 ore de somn (stiu cat dorm...asta pot aprecia) ma trezesc si de data asta ma uit la ceas : 10:57.Ma trezisem cu uriasa impresie ca e trecut de ora 13.
Mai ma uit o data...scutur putin din cap sa ma dezmeticesc si iar ma uit la ceas....mi se parea ciudat....Am vorbit cu GreenHeaven la 11:30....de ce e 10:57 acum !? Sau am visat ca am vb cu el !?
Il sun si il intreb daca am vorbit cu el sau am visat...deveneam paranoica (mai mult ca de obicei)trebuia sa vad ce se intampla.Mi-a zis ca am vorbit...deci nu am visat.E de bine...nu sunt paranoica.
"Dar de ce mi-ai zis ca era 11:30 !?"......
"Pai asa scrie la pc-ul unui prieten si nu m-am mai uitat la telefon sa vad daca merge bine sau nu." (precizam ca el are ceasul scos de pe ecranul telefonului pentru ca nu se vede poza mea bine)
"aahaaa.....si din cauza asta eu eram paranoica....bun.....am lamurit si problema asta"

In concluzie : Nu vorbiti cu nimeni la 2 secunde dupa ce v-ati trezit.


Dupa intamplarea asta am facut putin curat prin casa si apoi m-am jucat Warriors Orochi 2 pe ps2.

Am lenevit in stil mare....ca drept dovada e ora 3 fara 20 si eu sunt pe net....
Ma bag imediat la somn.
Ne auzim.

No comments: