Scrisoare catre Mosu'

Draga Mosule,

Anul asta am fost cuminte......mai mult de 90% din cazuri....am progresat cu mult fata de anii precedenti.Cred ca m-ai auzit spunand de multe ori ca imi doresc diverse lucruri(laptop,mobila noua,snowboard) ,acum vreau sa le stergi de pe lista.Tot.Si sa adaugi asta : Powerball 300 Hz Silver Metal Limited Edition. :X


L-am vazut stralucind in vitrina unui magazin (e vis-a-vis de stadionul dinamo,pe stefan cel mare nr 12 :D,caro se numeste magazinul ),plangea si spunea : "Ia-ma cu tine.Te roggg.Ia-ma cu tine!"

N-am putut sa-l iau dar i-am promis ca o sa fie al meu si ca o sa am grija de el ca de ochii din cap.Asa ca m-am hotarat sa iti spun tie sa mi-l aduci.Nu iti mai cer nimic in afara de el...atat vreau.
Nu vreau "sponsori" ca pitzi,nu vreau lame ca emokids,nu vreau mertzan ca (virgula) cocalarii...il vreau pe Pebble.Vezi...deja l-am botezat.Trebuie sa fie al meu. :D

Promit ca sunt cuminte de la Craciun ...pana......(stiu!)....pana la Craciunul viitor! :D

PS:toti mi-au zis ca tu nu existi,dar eu stiu ca m-au pacalit.Intotdeauna ai existat,dar nu ai venit la mine pentru ca nu am fost cuminte (a da...si pentru ca m-am mutat si am uitat sa iti las adresa) :D

5 comments:

Ramona said...

pai eu cred ca ar trebui sa scrii scrisoari tuturor mosilor din fiecare tara sa puna mana de la mana sa ti-l cumpere...scump,dom'le,scump

Olive said...

nu e scump deloc :P....e limited edition nu poate fi mai ieftin :X

Anonymous said...

looooooooooooooool

Olive said...

whhhaaattt ?? sunt "fani" este ? ;;) ;)) stiam eu :D :))

Mirel Baiat de Curte said...

ezact!