M-am casatorit (vise)


Aseara m-am casatorit cu un baiat pe care nu l-am vazut in viata mea si despre care nu stiu aproape nimic.Nu stiu cum de am ajuns sa ma marit asa de tanara,dar am facut-o.Imi pare rau ca nu stiu cine era,si ca nu i-am vazut chipul.Vedeam tot in jurul meu,de la florile de pe campul din apropierea bisericii pana la prietenii care imi erau alaturi,dar cand ma uitam la el ii vedeam doar zambetul....restul era in ceata.
Imediat dupa simpla ceremonie am plecat prin padure,am ajuns la o rascruce(drumul arata ca un Y).
Mi-a spus ca el o sa mearga in stanga ,sa nu imi fac griji pentru el ca va fi bine si ca ne vom reintalni pentru ca eu sunt mireasa lui. Apoi a disparut pe drum. Am fost casatorita 20 de minute.Nu se pune ca o casatorie oficiala,nu ?
Anyway... eu am mers prin dreapta drumului.Nu stiam unde merg,nu stiam de ce trebuie sa merg si de ce nu pot sa ma intorc.Am incercat sa ma intorc,dar mergeam in aceiasi directie indiferent de sensul pe care l-as fi ales.
Am avut un moment de inconstienta,iar apoi m-am trezit in casa unui batran.Acolo am descoperit un aparat care iti scana cartile apoi o voce spunea exact ce scria in carte si iti reda si imagini.Un aparat incredibil inventat chiar de batranul in casa caruia eram.
Arata bine pentru un batran,inalt,par grizonat,o expresie a fetei foarte serioasa.Arata ca un profesor de facultate...un profesor mai sever.Lipsa zambetelor il tradau. (semana cu nenea din poza de mai sus).
Ne-a aratat multe dintre inventiile lui,mie si unor prieteni ai mei care habar nu am cum au ajuns acolo.Avea si un aparat care daca il punea la gatul cainelui lui (avea un caine mare si alb) ,acesta vorbea.Am vorbit cu cainele putin,apoi a inceput sa ma alerge.Nu stiu de ce ma alerga dar eu fugeam prin casa imensa ca printr-un labirint.La un moment dat m-am izbit puternic de batran,mie mi-a provocat o durere de cap iar el nu s-a clintit niciun milimetru.M-a tinut in brate si mi-a spus ca sunt in siguranta,ca nu ma va prinde cainele.
Dupa putin timp [iar momente de inconstienta] m-am trezit legata de un stalp.Batranul statea in fata mea cu aceiasi privire serioasa.Mi-a spus ceva ,apoi a plecat.
Daca imi mai amintesc ceva va povestesc...
Pana la urmatorul post aveti timp sa vizitati Galeriile de arta Artmark unde il puteti vedea pe Profesorul Busuioc,este un portret pictat de Corneliu Baba,si cu ocazia asta puteti sa-l intrebati si de ce m-a legat si de ce nu s-a mai intors dupa mine.Cat va astept pe voi,am sa particip la concursul organizat de Dgeneration cu mica mea povestioara.

2 comments:

Anonymous said...

un text oniric :D interesanta abordare :)

Olive said...

merci frumos :)