Tu a dit bonjour ?

Asta seara mi s-a intamplat ceva foarte misto.Eu de obicei iau masina spre casa de la Sf. Vineri pentru ca e mai goala si nu stau ca sardina,stau pe scaun;in statie la Unirea (acolo unde e Gregory's) se umple masina pana la refuz,ceva de nesuportat.La Sf. Vineri,langa TipTop,era un domn inalt cu o potaie dragutza(semana cu asta).

Trec eu pe langa ei,vroiam sa imi iau un melc cu nuca/ciocolata de la patiserie.M-am uitat si nu aveau nici un fel de melc,si m-am hotarat sa ma bag in seama cu potaia cea pufoasa (ador cateii in caz ca nu stiati).Ii zic clasicul meu "Cutziiiiiiiiiiii!" si incepe sa dea din coada;atat a trebuit ca sa ma asez pe vine si sa il zmotocesc.
Il zmotocesc eu ce il zmotocesc si ma uit in sus la stapanul cainelui(care parea putin pierdut) si il intreb (in acest timp zmotoceam cainele) :
- Cum il cheama ? (si zambesc)
- Je ne comprende pas !
>>Uuuuuuuuuuuu e francez....un prilej bun sa vad ce-mi mai amintesc din franceza<<<<
- Son nom ?
>>Nu-mi amintesc cum a zis...eram foarte incantata ca vorbeam franceza dupa atatia ani<<<
Apoi se apleaca la potaie sa il mangaie si il intreaba "Tu a dit bonjour?" de cateva ori.Eram atat de incantata si inca sunt,l-am sunat pe GreenHeaven sa ii povestesc,si lui i s-a parut foarte misto faza.
I-am zis "Aurevoir et bonne nuit" si a plecat pe jos.
Dupa ce a plecat m-am uitat lung dupa el,cu o parere de rau...ca nu am putut sa fac o conversatie mai lunga.Si am facut 12 ani franceza...daca m-ar auzi profesoara mea,ca nu mai stiu nimic,m-ar bate ca pe albusurile de ou pana m-as face bezea.

Dar ma apuc de citit lucrurile de baza,apoi imi iau o carte,si incet incet am sa imi amintesc tot.

Bonne nuit mes amis et lecteurs de blog

No comments: