Intuition...or not ?

Nu stiu cat de mult va incredeti voi in intuitia voastra dar eu ma incred 100%.Intotdeauna cand cineva incearca sa ma pacaleasca,simt o mare neliniste din partea acelui om,simt ca nu e adevarat ce spune.Incerc sa ii explic ca nu o sa ii mearga cu pacaleli cu mine,dar nu crede.

Sau cand e vorba de a face un lucru,de a alege intre 2 lucruri care la inceput par amandoua variante foarte bune,intotdeauna aleg ceea ce trebuie.Stiu ce trebuie sa fac in cazurile astea.Nu stiu de unde stiu.

Pur si simplu stiu....

Iar deja vu-urile sunt la ordinea zilei.De multe ori s-a intamplat ca eu sa stiu exact cuvintele pe care urma sa mi le spuna cineva (lucruri pe care le spunea pentru prima oara cuiva).Astea sunt cele mai creepy lucruri care mi se intampla....chiar si eu ma sperii de mine in momentele astea....nu m-as mira daca cel de langa mine mi-ar spune ca il sperii cu fazele astea sau ca sunt nebuna.
Probabil ar avea dreptate acel cineva....
Dar mie imi place exact asa cum sunt acum...n-as schimba nimic din personalitatea mea.M-am straduit sa o modelez asa...

Take me as i am!

2 comments:

Anonymous said...

Unii ar spune ca nu avem toata "tigla pe casa" .. de aceea nu vreau sa vorbesc despre "intuitiile" asta :D

Olive said...

eeee si tu acum....fiecare cu intuitia lui....nu toata lumea se increde in intuitie & "shitty things like that" ;)