Sinceritate 100%

Frate,nicioadata nu am fost mai sincera ca acum 2 seri.Orice eram intrebata raspundeam cu atata sinceritate ....eram Zeita Sinceritatii [doar pentru cateva ore....nu ma urcati pe piedestal....inca :))) ].

Iv: Andreea ne dai si noua sa ne jucam? (era vorba de un joystick,jucam Tekken pe PS2)
Eu: NU!
Iv: Andreea ma lasi si pe mine sa ma joc cu Andrei?
Eu: NU! Te joci cu mine daca vrei! (inca este vorba de PS2 ...)
Andrei: Da-mi si mie joystick-ul sa ma joc cu Iv.
Eu: NU! (previzibil)


Dupa "lupte seculare care au durat 10 minute" accept sa ma joc contra lui Andrei.


Eu: Mai fa si tu alte scheme ca nu faci decat 2.
Andrei: -doar se uita la mine...defapt cred ca se uita prin mine-
Eu: -ma enervez si ii arunc lui Iv joystick-ul in brate,ma uit la Andrei si ii zic foarte sincer- Nu mai ma joc cu tine.Faci aceleasi scheme,nu stii nimic.


Deci nu e bine sa mananc ciocolata ,imi provoaca reactii adverse.Functioneaza ca un ser al sinceritatii,al adevarului.

Dar ce sa fac daca imi place ?

Nu pot sa ma abtin.....



PS: Prietenii stiu ce am vrut sa zic....

3 comments:

Ramona said...

da,stiu ce ai vrut sa zici.Da cu copilu' ce ai avut?Baaadddddd

Olive said...

:))).....o sa-ti povestesc ce s-a intamplat in seara aia,face tu face....da' nu imi zice ca-s bad :P

Olive said...

mi-am dat seama mai devreme de ce ai zis tu "copilu' "...nu e vorba de Andrei ala mic care il stii tu....e vorba de alt Andrei :)