Long time no....write

A cam trecut ceva de cand nu am mai scris nimic aici,desi m-am intors de ceva vreme din vacanta.Am preferat cat stau la pc sa ma uit la filme nu sa imi pierd noptile pe site-uri sau messenger,o fac in fiecare zi...de ce sa imi irosesc concediul in felul asta.

Sa va zic putin de vacanta mea :
Am fost la mare in Costinesti si in Mamaia.
  • Ce mi-a placut : apa a fost calda si destul de curata;a fost MULT soare;daca nu aveai ce face iti gaseai,e imposibil sa nu gasesti.
  • Ce nu mi-a placut : in Mamaia erau prea multe alge (sunt scarboase),in Costinesti erau extrem de multe gunoaie pe plaja desi exista in unele locuri indicatoare si cosuri de gunoi,preturile sunt incredibil de mari(in unele locuri,mai mult in Mamaia).

Mi-a placut la mare,nu mai fusesem de ceva timp dar am constatat ca nu s-a schimbat nimic.Tot 'baietzashii" si "femeile bazate" se duc la mare,singurul scop : etalarea unor tatuaje temporare,masini de fitze,bronz artificial facut cu 3 zile inainte de a veni la mare,"hauru' " pe care nu il da jos nici cand ies la plaja si se bronzeaza cu urme de lant sau ghiul (am vazut o gramada de oameni bronzati cu urme)....ce mai fac ei ?....aaaa da sa nu uitam de Bamboo sau Gossip din Mamaia,toti cocalarii si pitzipoancele acolo ii gasesti....cam astea imi vin mie acum in minte,deocamdata.

M-am bronzat alaturi de prietenul meu,ma dadea cu crema pe spate sa nu ma ard de la soare,a avut grija de mine.A da....mi-a cumparat o mingie mareeeee,abia puteai sa o tii in brate,pe care au spart-o baietii si care dadeau vina unul pe altul,nici unul nu a vrut sa recunoasca.Oricum mi-a luat alta mai mica,care am bagat-o la unul din baieti in valiza si am uitat-o la el ,dar o recuperez in curand.

Si cam atat despre mare si despre Costinesti,daca imi mai amintesc mai scriu.

Aaaaa...cand m-am intors de la mare mi-am downloadat cateva (mai multe)filme,sa mai vada si ochiul meu cateva filme mai noi sau mai vechi.Va povestesc in alt post despre filme.

No comments: