Vacanta...

Nu cred ca e cineva atat de interesat de blog-ul meu incat sa ii pese si sa se intrebe de ce nu mai scriu nici un articol....DAR ..nu ma intereseaza,scriu pentru ca vreau nu pentru ca am vreo mare asteptare sa vad ca am 5000 de vizitatori.Plec pentru ceva vreme din Bucuresti,si nu vreau sa vad tehnologie mai avansata decat telefonul sau televizorul,poate voi trece 10 minute pe la vreo sala sa scriu cam pe unde am plecat si pe unde am ajuns.Trebuie sa ma odihnesc,mai ales ca in ultimele 3 zile de munca am avut treaba prin oras,si am mers atat de mult incat mai aveau doar putin si luau foc talpile snikarshilor(denumirea mea pentru adidasi).Mai am o ora de somn si apoi trebuie sa prind trenul.

Sea...here i come !



"...nu stiu dar fac o baie cum ajung...."

Vacanta placuta mie :D

No comments: