Filme

Buuunnnnn.....am zis ca va povestesc despre filmele pe care le-am vazut cand am venit de la mare.


Acum vreo 3 zile am vazut:

#Hancock - Will Smith este un betiv ,si un supererou.Salveaza oamenii dar distruge jumatate de oras pana ajunge la locul problemei.E dement omu',il doare in pai'spe de chestiile astea pana la un moment dat,cand il intalneste pe Ray si se schimba firul povestii.E destul de dragut filmul,are si faze funny.

#Wanted - E cu Angelina Jolie.Filmul are un scenariu destul de interesant,bine structurat.Angelina joaca rolul unui asasin si are misiunea de a-l recruta pe un pusti si sa il antreneze sa devina asasin.O alta poveste interesanta cu un sfarsit ceva mai interesant.

#Big Stan - o comedie cu tipu' ala din "Un gigolo de doi bani" si "Gigolo European"....imi scapa numele lui.....**dau un search pe Google...am gasit** ,Rob Schneider.E funny filmul.

Am mai vazut si Ghosts of Mars(cica e de groaza,eu n-am vazut care parte a fost de groaza),London (e ceva mai vechi dar daca vreti sa il vedeti trebuie sa nu fiti obositi pentru ca e posibil sa va ia somnul in timpul filmului),si un film de groaza Schrooms ( :X ) ,e geniala povestea filmului,si originala.Am vazut o gramada de filme si mereu dau peste unele noi si imi place povestea lor si vreau sa le vad si cam uit titlurile filmelor pe care le-am vazut. (tocmai din cauza asta,ca sa nu le uit si sa imi incarc memoria cu prea multe titluri de filme,le notez intr-o agenda).
Vreau sa vad Scarface,Godfather - nu le-am vazut niciodata,dar am vrut si sa revad Cassablanca si Eternal sunshine of the spotless mind.

No comments: