Nu mai ai loc in orasul asta....

Ceva mai devreme m-am vazut cu vara-mea la Unirea sa mergem sa mancam ceva,asta dupa ce am dat impreuna o fuga pana la Camera de Munca sa imi stampileze alea niste hartii.Buuuunnn.....Se rezolva foarte repede treaba si mergem sa mancam.Bineinteles ca am lesinat de cald pana acolo.Ne hotaram unde sa mergem....si ajungem la ultimul etaj in Unirea,ne asezam la o masa,mergem sa luam de mancare si o vedem pe una,nu stiu cum sa o numesc.......in fine.Era o tanti blonda,avea vreo 6-7 clesti de par prinsi in dreapta,aliniati ca soldatii;un maieu crem(cred ca era crem de la jeg) indoit de cateva ori peste o bustiera cam gri(am impresia ca initial era alba)sa i se vada buricul,pardon burta si o fusta lunga pana in pamant din cauza careia nu am vazut cu ce era incaltata.Aaaaa....si avea o cruce desenata pe frunte intre sprancene de toata frumusetea.Peri(vara-mea,va explic alta data de ce ii zic asa)a avut cateva secunde in plus fata de mine sa o analizeze cat am fost eu sa iau o salata,si cand m-am intors mi-a povestit cum s-a ridicat ea de la masa(gasisem si noi o masa chiar langa tanti aia) cum si-a scos un sprei dala de 3 lei din geanta si s-a spreiat peste tot,inclusiv in gura si in pizza alora din spatele ei,iar aia nu au facut decat sa se uite urat la ea.Dupa faza asta se duce la masa unui tataita,se aseaza,varsa niste apa pe o tigara si apoi se chinuie sa o aprinda si sa o fumeze,timp in care toata lumea se uita la ea si la batranel razand pe sub mustati.Se calmeaza lumea cu asta si trece unu' cersind mancare,eventual daca e masa libera langa tine sau scaun se aseaza si sta si se uita la tine,il tiram repede(noi nu dam bani sau mancare la cersetori,avem batraneii nostri).Dupa asta apar niste tanti mai colorate asa,putin mai mult colorate...cam ca intunericul asa.....cu flori,pe astea doar le-am vazut dar nu au venit sa vanda flori printre mese,probabil a vazut cat de sarace eram in momentul ala,si noi si restul oamenilor de pe acolo.La alte mese mai era un pusti la fel de colorat ca alea cu florile,probabil surd pentru ca purta un aparat auditiv,tot cu cersitu'.M-au disperat cersetorii astia.Nu mai exista terasa in orasul asta unde sa nu dai de un cersetor,iar in Unirea sunt degeaba paznici,daca mai sunt,nici nu am vazut daca mai sunt,ca intra cine vrea si iese cu ce ii pofteste inima(luat gratis).
Nu mai vreau cersetori la terase,la terasa te duci sa te relaxezi,sa asculti muzica,sa fumezi o narghilea,sa bei o bere, nu sa il auzi pe ala cum se tocmeste cu tine ca in targ "daca nu ai 10 mii macar 5 mii,si daca nu ai 5 mii macar 1 mie" si tu incerci sa il faci sa plece si pana nu il ameninti nitel nu se misca de acolo.
Offffffff.....ca s-au inmultit cersetorii astia ca ciupercile dupa ploaie,si autoritatile nu fac nimic.Dar nici nu ma asteptam sa faca ceva,doar la mine s-a asfaltat dupa zeci de scrisori trimise si retrimise si zeci de telefoane date la primarie....si au asfaltat dupa 3 ani.
Politia romana sucks!...incep sa cred ca cersetorii sunt ai lor...si ca le ies bani frumosi din asta.

No comments: