Cookin' with Olive

Mi-am pus o cana de cafea cu lapte si m-am gandit sa va zic ce am gatit.
Inainte sa iasa din casa, m-a intrebat al meu prieten ce mancam diseara. Pam pamm pammmm. Habar nu aveam asa ca am inceput sa vizualizez ce avem in frigider si prin dulap. Si am descoperit ca avem niste piept de pui, legume, orez si vin alb. Eh, mai avem si alte chestii prin frigider, dar astea pareau o combinatie mai buna.

Asa ca, dupa ce a plecat i-am dat mesaj si l-am intrebat cum i se pare 'Pui la cuptor cu legume,rozmarin si vin alb si o garnitura de orez cu porumb dulce'. 15 minute mai tarziu imi da reply si zice ca suna genial. Boooonnnnn.

Repede la treaba.
Am gasit 2 cartofi, niste telina, niste albitura, rozmarin, puiul, vin alb demidulce si m-am pus pe treaba. Am taiat frumos legumele si am facut un 'pat' pentru pieptul de pui. Am pus cateva firisoare de rozmarin maruntit, sare si ulei de masline. Am asezat  puiul pe 'patul' din tava. Am mai pus un pic de rozmarin si ulei de masline peste el si la final am pus vinul alb. Ramasese cam 100 ml in sticla. Si cum noi nu bem demidulce, l-am pus pe tot. L-am acoperit cu folie de aluminiu inainte sa-l pun la cuptor si acum astept. Mai ramane sa fac orezul si gata masa. :)

A durat 15 minute toata treaba si partea buna e ca de fiecare data cand gatesti la cuptor nu ai cum sa dai gres. E imposibil :)

Cand va fi gata voi pune poze. 


xoxo. olive

No comments: