Azi dimineata

M-am trezit foarte bine in caz ca va intrebati. Am gasit cafeaua cu lapte, perfect facuta, pe noptiera de langa pat. M-am chinuit putin sa stau treaza, sa-mi tin ochii deschisi dar nu prea am reusit din primele minute. Am stat apoi in pat cu ochii inchisi gandindu-ma intens ca trebuie sa ma ridic din pat. Dar de ce 'trebuie' ? De ce trebuia sa ma ridic din pat ? Puteam sa stau acolo sa ma bucur de o alta dimineata perfecta....Ceea ce am si facut pentru mai bine de 10 minute.
Dupa acest scurt timp, m-am hotarat sa ma ridic din pat si sa fumez o tigara pe balcon si sa beau din cafeaua care inca ma astepta.
La ora 8 oamenii de pe strada erau foarte activi si grabiti. Am vazut cum intr-un ritm mai lent un tip deschidea un magazin aflat pe trotuarul de vis-a-vis. Nu se grabea deloc. De ce s-ar fi grabit ? Oricum ar fi deschis magazin la un moment dat. In timp ce tipul scotea afara diverse cutii, pe banca din fata magazinului s-a asezat o tanti, cred ca avea undeva la 40 de ani, cu un brat plin de gladiole. Probabil se odihneste, mi-am zis.
Pe o alta banca, la cativa metri de doamna cu flori, erau 2 babe care discutau foarte aprins cu o alta care statea in picioare in fata celor doua. Mi-am dat seama dupa felul cum gesticulau si cum isi agitau mainile.
Am vazut chiar si un cuplu traversand. El o tinea de mana foarte aproape de el. 'Câtã grija are de ea' - am zis in gand. Probabil o iubeste foarte mult.
Mi-am mutat privirea mai sus si am vazut un batran care uda florile din ghivece. Are foarte multe. Cred ca are foarte mare grija de ele. La geamul de langa balconul cu ghivece, o batrana hranea porumbeii. Foarte multi porumbei. Apoi am realizat ca cei doi locuiesc in aceiasi casa, cand batrana s-a dus pe balcon si l-a imbratisat pe batran.
Cateva etaje mai sus, un tip isi bea cafeaua stand sprijinit de geamul de la bucatarie. M-a vazut. L-am vazut si eu. Am ridicat cana de cafea si am facut un semn din cap. Mi-a raspuns. A fost un sentiment foarte dragut. Am zambit si m-am intors inapoi in pat. Era mult prea devreme pentru a incepe ritualul de dimineata.
Am mai stat in pat ascultand una din piesele care ma obsedeaza de vreo 2 saptamani.
Relax mode ON.
Am mai stat ceva timp si apoi am zis ca ar fi bine totusi sa ajung si la munca. Sa nu ma dea disparuta.
Am facut dusul necesar dupa o noapte caniculara, Mi-am prins parul intr-un fel de coc pentru ca iar a refuzat sa stea locului. Am tras pantalonii si un tricou pe mine si am mers spre lift. In drum spre birou am ascultat radio. A fost mai simplu.

Inca o dimineata perfecta de notat in calendar.


PS: asta e piesa ->







Sper ca si voi ati avut o dimineata cel putin 50% perfecta.



xoxo.Olivia

No comments: