Azi m-a traznit o idee geniala !!

Bai deci azi in metrou,in drum spre casa,am debitat numai tampenii.Am vorbit despre un coleg de la munca,si cum el de fiecare data rateaza gaura din veceu si face pipilik pe jos sau/si pe capac.Era in discutie sa se puna o camera p'acolo (watch out motherfucker,you're goind down) sa il prinda pe infractor.Am vorbit mai multe.Si la un moment dat,(trink)imi vine o idee: cum ar fi sa ai word slide-ul ala de la metrou in camera la tine ? Ar fi genial.In fiecare zi ai scrie ceva funny sa citesti cand te trezesti.Sa fie 365 de propozitii funny.
Apoi (TRINK again): cum ar fi sa il ai in masina ?
Ar fi the awesomeness.Sa ai mesaje de genul : 'Bulina din geam e amintire de acum 10 ani','Atentie o sa pun frana in 3,2,1', 'O sa fac stanga si n-o sa semnalizez', 'Semnalizez des,dar nu cotesc nicioada....
Nu stiu voi dar eu am ras juma de ora pe tema asta.

Daca mai aveti idei de mesaje dati share.


xo.Olivia

No comments: