De plictiseala

Nu stiu spre ce va impinge pe voi plictiseala dar pe mine m-a impins spre ceva nou,schimbare.Si am facut o schimbare in camera.Am zugravit.Eu cu tata,singura nu puteam.
Sa nu credeti ca a fost usor.Trezit de dimineata,ridicat greutati,scrijelit pereti,reparat si apoi vopsit.Cu primele 3 a fost usor.Le-am facut repede.Cu vopseaua ne impotmolisem.O instruisem pe mama sa-mi ia verde inchis...dar nu,ea mi-a luat ce a vrut ea.Cand am vazut culoarea care era in galeata cu vinarom am spus : "cu asta sa-ti dai tu pe care pereti vrei,la mine sa nu vad asa ceva ca vomit".Culoarea din galeata era oribila.Nici verde nici turcoaz.Ceva intre,un verde care bate spre turcoaz.Am stat juma de ora,eu cu galeata...ma uitam fix la culoare ca poate incepea sa-mi placa.NU.Cand nu-mi place,nu-mi place.Din fericire a gasit tata prin vecini oxid verde de fier.Am facut un amestec de oxid cu apa si l-am turnat in galeata.Am incercat culoarea pe perete si ce credeti.Mi-a placut.A iesit cum vroiam.
Succes!
Am vopsit peretii.Am mutat mobila.De data asta am rearanjat mobila pentru ca ma plictisise varianta cea veche.
Mai am sa spal geamurile si de pus galeriile,sa fixez cablul de net,sa fac ceva cu firele de sub birou ca ma scot din minti ca's asa imprastiate si cam atat.Se ofera cineva sa faca astea in locul meu sa pot sa dorm si eu mai mult ?
Ma revansez.Promit.

M-am laudat destul,acum ma bag sa dorm.
Noapte buna si vise verzi.

La naiba ca acum o sa vad verde cam pe unde intorc capul :D

2 comments:

Ramona said...

pune si tu niste poze sa vad cum a iesit.cu peretii zic!

Olive said...

o sa pun mah.zilele astea.:)