The world's upside down..

[Sper sa nu plictisesc pe nimeni niciodata cu comentariile astea, dar aici ma simt in siguranta de a ma exprima pentru ca putini sunt cei ce ma cunosc.. pentru cei ce nu ma cunosc, imi pare rau pentru ei :) ]
Ok.. sa venim la subiect..
V'ati pus vreodata intrebarile ... "Pentru ce m'am nascut?Pentru ce traiesc?" Ok sa zicem ca m'am nascut acum 17-18-19 ani si vreau sa imi intemeiez o familie, sa am o casa, sa fac avere sa o dau copiilor mei, asa cum si parintii mei mi'au dat mie, pentru a'mi usura viata.. Pai daca viata trebuia traita asa atunci acum toti eram in jacuzzi'uri si beam sampanie veche de 50 de ani .. De ce nu suntem asa? Raspunsul e simplu .. Odata la o generatie totul se duce dracului, toata investitia sa zicem de ..100 de ani a familiei printr'o greseala de genu .. In ADN'ul mostenitorului este imprimata o ambitie de gambler .. Si se duce si vinde tot si baga la ruleta.. Se duce si investeste intr'o companie care in doua saptamani pierde tot... Se duce si se apuca de baut ca in Adeneu lui a fost imprimata o dorinta de a fi mahmur toata viata..
Si atunci .. "Pentru ce traiesc?" .. "Sa fac avere?!" Viata trebuie traita din plin .. nu zic sa nu va ajutati copii sau sa faceti cumva proasta greseala de a nu accepta un BMW seria 5 de la taticu :) .. Traiti'va din plin viata si incercati sa o faceti mai usoara prin metode placute, nu asteptati ceva maret de la cei de langa voi, de la copii, de la prieteni, de la rulete..

PS : La multi ani GreenHeaven.. si ne pare rau ca GreenHell a lipsit de la petrecere :)

No comments: