Tonight I'm going for a hattrick


Hmm ... Se pare ca in seara asta sunt inspirat.. Si sper sa nu fie pentru ultima oara...

Catre toate fetele incuiate'n cap si descuiate'n decolteu de toate varstele: Pentru ce iti faci poze cu gemenele si le pui pe profil? Accesezi nivelul 10 de penibilitate in acest proces de doua ori : odata atunci cand iti faci poza, imagineaza'ti cum stateai si in ce circumstante .. Si a doua oara atunci cand o pui sa o vada toata lumea .. e ca si cum ai merge in sutien pe strada.. :) E ca si cum la noi ar fi iarna(as vrea sa pun un B in loc de N in cuvantul "Iarna" pentru a intra in context :D), iar la tine vara(as vrea sa fac o referire la tine prin inlocuirea R'ului din "Vara" cu un C pentru a intra in context). Scopul celor destepte e sa ii faca gelosi pe baieti nu ? Ca daca ii zici ca e curva asa iti zice.. "Nu eu doar fac baietii gelosi" .. Du'te tu la scara ta... Anyway ... sper ca esti impacata cu gandu ca toti prietenii tai de pe Messenger care te'au scos odata la un suc isi dau in cap cu gandul la tine daca stii la ce ma refer... "Fwtuta, combinata de fraeri de pe hi5" .. Imi pare bine daca am jignit pe cineva ca poate se simte si se schimba si realizeaza ca daca ai avut 100 de prieteni si vei mai avea 100 nu te fac o diva, dimpotriva te fac o curva... Exemplu e in mass-media... ratata aia care cica s'a culcat cu peste 1000 de barbati .. Start -> Shut down-> Restart. (poza e de pe pitzipoance.org)

4 comments:

Anonymous said...

Bah chiar penibila prewsta aia ma jewrrrrrrr :P

Olive said...

Pls nu mai fiti Anonimi :D.....un nume nu strica...sa stim si noi cine ne citeste :D

Anonymous said...

@GreenHell: Esto doar geloasa ca ai sanii mici :)) *bad joke


Te straduiesti in van. Nu ai cum sa o convingi tu pe una sa nu isi mai pune poze pe hicinci in ţâţa goala ca e penibila.

Olive said...

n-am publicat eu articolul....trebue sa schimb putin interfata sa se vada cine ce publica :)(app Otto ai vazut ca am schimbat-o de prima oara nu ? de la tine de pe blog o am:D )

oricum nu le convinge nimeni...dar e mai bine..daca n-ar fi ele noi de cine am mai rade ? :D

PS: n-am sani mici :P
zic