La multi ani mie!

Uratorii mei :

GreenHeaven: Happy fuckin' b-day!

Maxy: La multi ani!Pupy power

Ada: La multi ani fata memo. multa sanatate ,fericire si tot ce iti doresti tu mai de pret sa ti se indellineasca!

Gabitzu: La multi ani bre,tot ce`ti doresti.

Peri: Peri...la multi ani!

Mihai: La multi ani si tot ce iti doresti.Pupu

Florin (finu'): La multi ani.Ramane sa te pup live.

Kunta: La multi ani.Sper ca sunt al 2-lea care ti-a spus!

Dragos: La multi ani!

Bogdan: La multi ani draguta.Sa fi iubita de cine vrei tu si sa ai parte de ce vrei tu.

Ilie: La multi ani again. Ti-am trimis ceva de postat pe blog. Ciaules Bulan

Ce imi trimisese:


Mihai,Diana,Cosmina,Catalin - este si ziua lui- m-au sunat la firma ,raspund calma,si vocea de la capatul celalalt spune : "Andreea?",eu zic : "Da"...in secunda urmatoare ei incep sa-mi cante "La multi ani" iar eu incep sa rad.Doamne cat de nebuni sunt,dar a fost cea mai tare urare de azi. :D




Comunitatea:

Netlog: Netlog wishes you a happy birthday!

Trilulilu: Cu ocazia acestei minunate zi din viata ta, noi cei de la Trilulilu iti uram dintr-o rasuflare .... uuuuuuuuncaldurosLAMULTIANImultnorocbucuriidistractiesurprizeprietenidragostesifericire!

eJobs: Stim ca astazi este ziua ta si de aceea am dori sa iti uram: La Multi Ani,
multa sanatate si fericire si mai ales ...succes in cariera !



Am fani!
Nu multi dar am !

No comments: