Acum 13 ani....

“Cu acest articol particip la concursul organizat de eMAG cu ocazia lansarii in Romania a gamei de laptopuri HP Pavilion pe 30 octombrie 2008. Concursul este jurizat de Victor Kapra si de reprezentantii eMAG.”




Acum 13 ani eram o copila in clasa a 2-a.

Acum 13 ani,fix in aceasta zi implineam 9 ani.

Acum 13 ani singura mea grija era sa nu pierd nici un episod din Sandy Belle,desenele animate ale copilariei mele.Atunci cand a fost difuzat ultimul episod am fost foarte trista,intrasem in greva,nu ma mai uitam la nici un desen animat.Asta pana a aparut Captain Planet si Sailor Moon.

Acum 13 ani imi placea sa-mi petrec timpul cu sora-mea si vara-mea (sora-mea avea 6 ani si vara-mea 11).Cand ne intalneam toate 3 iesea cu scantei.Mama ne cumpara dulciuri,iar eu intotdeauna mancam foarte incet...si sfarseam prin a fi alergata in jurul mesei din sufragerie de cele doua nebune mai sus mentionate,cu intentia de a-mi fura dulciurile ramase.

In acel an m-am indragostit iremediabil de muzica.Pentru orice stare exista un gen de muzica.Atunci ascultam Cocojambo si Macarena,Michael Jackson si Abba;cum ar spune unii oameni mai in varsta ca mine "Oldies but goldies".

Din '95 pana azi am invatat sa iubesc,am invatat ca nu trebuie sa am incredere in toata lumea,si ca nu intotdeauna am dreptate.Am gresit de multe ori si am invatat din acele greseli.

Totul e frumos cand ai 9 ani...nu tu griji...nu tu intalniri pentru un job...nu tu probleme financiare...nu tu certuri...Defapt cele mai mari certuri pe care le puteai avea erau pentru locul din ciuperca la Leapsa.

Imi e dor sa ies afara si sa ma plimb cu trotineta,sa desenez pe asfalt si sa ma uit la oamenii care merg grabiti spre serviciu.

Imi e dor de excursiile cu scoala.
Imi e dor sa privesc cerul cu aceiasi ochi cu care il priveam cand mergeam pe camp sa adun maci.

Oamenii mari nu mai fac asta...sunt prea grabiti...

Amintiri frumoase din acel an...probabil unul dintre cei mai frumosi ani ai copilariei mele...

1 comment:

Ramona said...

da chiar bah,mi-am amintit de maci...ce misto era pe campul ala,cand eram asa mici ca nu vedeam de iarba...of,ce dor imi e!