Din viata de zi cu zi

Imi place ideea celor de la Jurnalul National de a pune la vanzare carti educative si romane la preturi super avantajoase.Eu am inteles ideea lor si am un urias respect pentru ca ei au vazut incotro se indreapta generatia noastra (ma refer la cei nascuti dupa '85).Au vazut ca pustii din ziua de azi nu citesc carti deloc,nici macar cele obligatorii de la scoala si stiu mai multe despre un joc decat despre "Punguta cu doi bani".
In fiecare saptamana cand gasesc cartile la chiosc mi le cumpar (nu sunt foarte scumpe maxim 10 lei,comparativ cu un joc video care este minim 70 lei).Nu spun sa nu se joace pe computer,sa nu navigheze pe net ca restul lumii,dar ce rezolva daca isi pierd noptile ?N-au facut decat sa dezvolte un limbaj "messengeresc" din care nu intelegi nimic,iar daca vrei sa intelegi trebuie sa rogi persoana respectiva sa scrie corect,in cel mai fericit caz o va face ...asta daca nu cumva se va simti ofensat si se va deconecta.Ma doare sa vad cum generatia se duce in jos,la fel si inteligenta lor si ma doare ca ei se cred super inteligenti pentru ca stiu sa foloseasca nu stiu ce gadget ultramodern dar habar nu au cine e Sartre,Poe sau Kafka.
Nu ii bag pe toti in aceiasi oala,nu spun ca toti sunt la fel...mai sunt si cazuri fericite,si ma bucur cand vad in metrou sau in masina tineri care citesc o carte.

Bravo Jurnalul National,aveti tot respectul meu pentru initiativa voastra !

No comments: