Ce nu-mi place...

...nu-mi place sa ma chinui sa scriu un articol pentru un concurs.Intocmai dupa regulile lor.Cat mai ok.Evitand sa ma repet si sa aberez aiurea.Nu-mi place ca dupa ce te chinui ajungi intre ultimii (cu putin noroc),care nici macar nu sunt la numar cati ar trebui.Nu-mi place ca Zã big winner este in mare parte 'votat' de oameni dupa numarul de comentarii atasate acelui articol.In loc sa fie exact cum s-a spus in regulament.

...nu-mi place ca oamenii cu care nu am interactionat niciodata sa ma priveasca ca si cum eu as fi vinovata pentru problemele lor.

...nu-mi place ca trebuie sa ma trezesc foarte devreme dimineata.

...nu-mi place.

Dar sunt mult mai multe lucruri care imi plac.Sunt usor de descoperit.Dar asta nu intereseaza pe toata lumea.


Vreau sa cresc mica.


xo.Olivia

No comments: