Missed me ?

Nu ca mi-ar pasa,dar intrebam si eu asa de curiozitate.Stati linistiti ca nu mori daca esti curios.Am testat eu asta.Nu trebuie sa va agitati.Daca va agitati va creste tensiunea si nu face bine.
So...stateam in pat si ma uitam la The Mentalist si fara nici o legatura cu episodul la care ma uitam mi-am amintit ca n-am mai scris de ceva timp pe blog.Eh si ce daca nu vreti sa cititi ce-am mai facut.Nu vrei nu citesti asa ca te poti opri oricand.Te-ai oprit ? Nu ? Bine.Keep reading then.
Sa va zic de job.Am un job super fain.Si colegi faini.Imi doream sa fiu repartizata la alt Unit dar e ok.
Vrei sa stii unde lucrez ?
Nu e greu de aflat dar oricum o sa va zic.Si va zic pentru ca deja m-au terorizat toti,si bineinteles ca unii nu ma cred.I don't care.I know where i work.I'm not a lunatic.Dar era fun daca eram.
Suspans[...]Deci...eu lucrez la....wait for it....wait for it....Ubisoft.HA !
Beat that !
Now stop asking me.You know.Aaaa...si ca sa raspund la alta intrebare : NU MA JOC TOATA ZIUA ! Stop asking that too.
In another order of thoughts ...As manca o inghetata.Dar as manca-o in Sahara.Si as fuma si o narghi-pipa in acelasi timp.Narghi-pipa de menta dementa.That reminds me of a ...let's say thing. Acum ceva timp,intr-o discutie random din care rezulta ca's putin dusa cu pluta si de putine ori la biserica,ma intreaba cineva : Chiar esti de menta ? .Raspunsul meu a fost : Da,dar as fi preferat sa fiu de vanilie. :D (hahaha...numai eu rad ca stiu expresia fetzei aluia...il derutasem putin )

Si...cam atat.Vreau sa ma uit la serial.O sa vi-l povestesc daca n-aveti timp sa le vedeti.Si chiar daca aveti tot o sa-l povestesc.O sa fiu un fel de 'gura sparta' :))

Bye bye now.

2 comments:

penisdemasa said...

Și te joci toată ziua?

Olive said...

nu ma joc...testez.e o diferenta :P