E3

So....
E3 este o prescurtare de la Electronic Entertainment Expo.La E3 se lanseaza teasere,se prezinta jocuri in curs de testare si proiecte noi,conferinte de presa.
Anul asta s-au facut prezentari de la jocuri bune.Jocuri pe care le-as cumpara si eu.
(Assassin's Creed Brotherhood,Naruto...etc).

E3.

Take a look.

As scrie mai multe detalii dar asa imi e lene...si plictisita.
Si n-am chef de nimic.

Go away now...come back later.



'Azi nu...azi e exact cum a zis Chirila : nu am chef azi'.

3 comments:

Iv. said...

Vazut cap coada ... thank you ... bye bye now ! ma joc FF XIII

Olive said...

super tare :)....de Driver San Francisco ce parere ti-ai facut ?

Iv. said...

Nu prea imi plac Driving Games , Dar are grafica si structura frumoasa ... faina faza cu switch-ul intre masinile de politie .