Ganduri

In ultima saptamana s-au intamplat o gramada de cacaturi.As fi vrut sa pot trece peste ele,sa zic 'Nu-i nimic' dar nu pot.S-au spus lucruri despre mine,lucruri neadevarate,evident,iar unii oameni si-au facut pareri proaste despre mine.Oameni care nu ma cunosc.In caz ca citesc articolul se stiu ei care sunt.Ca sunt destui.
Nu incerc sa scuz nimic din ce au auzit ei,dar as fi preferat intai sa ma cunoasca si apoi sa-si construiasca parerea despre mine.
As fi vrut sa pot spune exact ce cred ei despre mine,dar asta inseamna probleme.Si nu pentru mine.
O alta vorba zboara prin cartier,iar o prietena m-a intrebat ingrijorata ce-i cu mine.Nu intelegeam la ce se refera asa ca i-am cerut sa imi explice sa stiu ce sa ii raspund.Mi-a zis ca umbla niste vorbe despre mine,unele urate,si vroia sa stie daca e adevarat.N-am reusit sa scot 'vorbele' de la ea.Ma oftic.As fi vrut sa stiu ce zice lumea despre mine.
Deci sa fie clar pentru toata lumea : NU DAU 2 BANI PE CE CREDE LUMEA DESPRE MINE !!
Eu stiu ce fac,stiu sa am grija de mine si asta e tot ce conteaza.Mie nu imi pasa nici ce crede familia mea despre mine.Asa ca slabe sanse sa ma 'atinga' vorbele altora.

I like the way i am.So f**k yourselves !


PS: Cat de mult tineti voi la arhiva Y!Messenger ?

2 comments:

marius said...

frumoasa atitudine :) ... conteaza ceea ce demonstrezi ca esti, nu ceea ce se aude in sat

Olive said...

merci :D ....pai cum am zis...nu suport etichetele...eu nu pun etichete si nu imi fac pareri despre oamenii pe care nu ii stiu personal.... :)