Ati pascut ca la carte ?

Ca in fiecare an Pastele a trecut la fel de repede pe cat a venit.Parca ieri a fost Revelionul,care n-a fost nici el prea stralucit.Imediat e si ziua mea (peste vreo 10 luni :)) )si presimt ca or sa uite multi...ca de obicei :).
Nu mai sunt sarbatorile ca inainte cand astepti cu nerabdare sa primesti cadouri si sa iesi afara sa stai cu prietenii.
Cand eram mica in fiecare an de Paste primeam haine noi si ieseam afara sa ciocnim oua.Intotdeauna mancam doar galbenusul de la oul fiert,albusul ala imi provoaca si acum greata.Nu stiu de ce.Ieseam cu buzunarele pline de oua rosii,sa avem rezerve in caz ca pierdeam vreun ou.Dupa ce ne plictiseam de ciocnit oua ne jucam tot felul de jocuri (am scris eu mai demult un articol despre jocurile copilariei).Si intotdeauna ne intorceam murdari in casa.Era ca o regula nescrisa.
Daca de ceva timp incoace Pastele si celelalte sarbatori le petreci cu familia,macar ai ce povesti.Daca ai albume foto le poti scoate la inaintare inainte de masa.
Anul asta am fost doar eu,parintii mei,bunica,o matusa si un unchi.Sora mea si cumnatul sunt plecati si mi-as fi dorit sa fie si ei aici.Verii mei au fost cu treburile lor.Dar a fost ok.Oricum prea multa agitatie strica.
Probabil va intrebati de ce nu am fost cu prietenul meu,ca doar v-am povestit deja de el...Pai el a trebuit sa plece acasa la Bacau.Si are nevoie de relaxare si timp sa-si puna ordine in ganduri.Il inteleg si stie asta.Se intoarce el...stiu asta :).Sper sa se intoarca cu toate treburile puse in ordine.Si cand se intoarce poate o sa si inceapa sa scrie pe blog ca are multe de povestit :).

Pana la urmatoarea 'intalnire' aveti grija de voi.Si de prietenii vostri...atat cat merita.




Take care ya'all.

No comments: