Am o 'terorista'

Zilele astea i s-a pus mamei mele pata sa spele toti ursii mei de plus si ai soramii.Grav de tot!Si pe toti!
V-am zis cati avem ?
N-am zis.Da' va zic acum.
Am multi.Multi insemnand undeva la vreo 250.De la cel mai mic la cel mai mare.Cel mai mare are cam 2 m lungime si e un crocodil si e al sora-mii.
Da stiu.Stiu ca sunt multi dar nu pot renunta la ei.Sunt cadouri.And i'm not sharing.
Azi (adica vineri 16) a spalat o multime de plushi.Si i-a intins pe sarmele de afara.Jur ca ziceai ca e ca un masacru.Masacrul din Texas 3 :)).
Da mã.
Anyway....
Azi am plecat pe la vreo 1 jumate de acasa.M-am intors pe la vreo 7 si ce-mi aud urechile....O matza plushata mieuna.Are 'sistem' dala de tre sa dai cu ea de pereti sa miaune.Da' asta mieuna singura.Nu mai zic ca Rocky (unul din cainii mei) s-a speriat de sunetul matzei.Lucky (alt caine) tot cauta de unde vine mieunatul.
Eu am luat hotarata matza de acolo si am bagat-o la mine in sifonier sa nu mai o auda Rocky.Lucky inca nu stie de unde vine mieunatul.
Ba si de vreo 5 minute miauna matza continuu.Jur. :))
Inca nu a devenit atat de stresant sunetul incat sa o 'operez' si sa iau porcaria aia din ea sa o sparg.
Inca e funny ca il vad pe Lucky cautand de nebun p'aici :)).

Uite si 'terorista'




PS: S-a oprit.Deocamdata.A mieunat continuu 7 minute :))

2 comments:

mIRC said...

250 :)) ma lasi... :D

Olive said...

intreaba-l pe andrei si o sa ti confirme....sau iv. :D