Maxima zilei

Acum 2 saptamani am fost la un interviu pentru un post de secretara.Am asteptat sa ma sune cei de la firma respectiva.M-au sunat vinerea trecuta si mi-a zis ca vor sa ma angajeze si sa incep de luni.Adica de azi.
Aseara mi-am pus ceasul sa sune la 8:30 ca sa am timp sa ma aranjez,sa fiu si eu draguta.Plec din casa pe la 9 si un sfert,ajung la statia de tramvai si astept 11-le.Ma urc in 11 si la o statie de Piata Sudului ma suna tipu de acolo :
"- Domnisoara Andreea ?
- Da.
- V-am sunat sa va spun sa nu va grabiti sa ajungeti la noi ...
- De ce ?
- Pai...stiti...tocmai am vorbit cu seful nostru si s-a anulat postul.
- (ma abtin sa nu rad)... si cu jumatate de gura zic : Bine.
- Imi pare rau.La revedere si o zi buna.
- Da...multumesc! (zic eu pe un ton sarcastic si inchid)."
Cobor din tramvai si rad ca proasta singura.Pentru ca se uita lumea ciudat la mine il sun pe Iv si ii zic ce s-a intamplat si radeam in continuare.
In pana mea de ratati! Puteau sa ma sune de ieri...dar nu.De ce sa isi oboseasca degetele sa apese pe 3 butoane.

In fine.Nu ma panichez dar ma amuza teribil faza.

PS: Am zis io ca o sa am ceva interesant de povestit saptamana asta. :))