Vacanta mea favorita - O altfel de vacanta

Nu am cautat pe site-uri si nici nu am ajuns 'din clik in clik' pe blogul Roua de Munte,oamenii astia au intrat la mine pe blog si mi-au lasat un comment in care imi spuneau de concurs.
Am intrat pe site si m-am uitat sa vad ce implica acest concurs: un eseu de 200 de cuvinte despre 'Vacanta mea favorita'.
Damn! Vacanta mea favorita ar fi oriunde.De la o pensiune frumoasa in 'creierii' muntilor pana la un oras grandios in Centrul Europei.Chiar si in Bucuresti as putea sa imi fac o vacanta frumoasa.Da,in Bucuresti!O fi el un oras gri dar are 'dedesubturi' frumoase.Si daca stii 'cum sa il iei' iti devine cel mai bun prieten.Bucurestiul este fascinant,conteaza doar din ce unghi privesti.Spre deosebire de Bucuresti,in alte locuri trebuie sa mai platesti si cazare...aici sunt acasa.
Dar...daca as putea mi-as face vacanta in Cosmos.Stim ca se poate.Acolo da vacanta.Nu tu zgomot,nu tu certuri.No nothing! Just space! ALOT! Si asa ma mai plang eu ca nu am spatiu...daca as fi in Cosmos si m-as plange ca nu am spatiu...probabil i'd get a slap. :))

Eh!

I hope it's enough.Trebuie sa mai si dorm.

Ah!Sa nu uit ca trebuie sa trimit mail catre organizatori ca doar particip si eu la concursul organizat de ei.

Good luck to ya'all !

No comments: