Sa vorbim despre....Gripa Porcina.

Probabil toata lumea scrie despre asta.Si am zis ca un articol in plus nu strica.
Ce zice el aici,mi se pare total adevarat.
Inainte sa il contraziceti sau sa spuneti ca nu il credeti cititi niste carti de anatomie si psihologie inainte.

Gripa porcina nu exista!
Daca gripa porcina exista,sa-mi explice si mie cineva cum se face ca Gripa Aviara a disparut brusc din peisaj ?
Nu la fel s-a procedat si atunci ?
"1.A aparut un nou virus :Gripa Aviara.
2.Masti,protectie,verificari,cine se intoarce din Pakistanezia are gripa....
3.Vaccin.
4.Apoi oamenii s-au imbolnavit si mai tare,alt vaccin si la cateva luni au murit.
5.Nimeni nu mai scrie/difuzeaza/vorbeste despre Gripa Aviara."

Acelasi scenariu de 2 bani.Tot bunica mea e mai sanatoasa ,are vaccinul de la nastere si in rest nu ia pastile.Si are 87 de ani si se tine bine.
Cine isi face vaccinul asta nu apuca nici 50 de ani.Parerea mea.

Aaaaa...si apropo de asta...daca imi curge nasul si ma mananca fatza inseamna ca am Gripa Porcina sau Aviara ?



As I say: Just live your life!

No comments: