Repetenti la matematica

Ma uitam zilele trecute pe A1 la ratata aia care cica iti da bani daca ii rezolvi o ecuatie.Simpla ce e drept;o inmultire,cateva adunari si scaderi si gata,afli rezultatul si o suni pe agitata ii zici rezultatul,si ea iti zice ca nu e bun.

Sa va explic.Ecuatia era urmatoarea :
5+9+18+62+1-8-5+(2x2)-2x2-1+21-22.

daca calculati va da 80.

Dar raspunsul nu e 80.Pentru ca agitata zice 'adunati tot,faceti abstractie de semne'.

Si adunam:
5+9+18+62+1+8+5+2+2+2+2+1+21+22.

acum va da 160.

Dar raspunsul tot nu e corect.
Am stat pana la finalul acestei mirobolante emisiuni ca sa aflu raspunsul.Era 354.

354!!!blogger-emoticon.blogspot.com

Cum mortii masii ii da ei 354 ?!

Am incercat si sa adun numerele de pe ecran.Tarifele care apar acolo,numarul de telefon,data din ziua respectiva,numarul de la pantofi.Dar nu da.Sunt prea multe numere.

Deci daca e vreunul care stie sa faca adunarea ca agitata aia,va rog sa-mi ziceti si mie ce formula folositi.Data viitoare sa o prind pe fraiera si sa ii dau raspunsul corect. (nu ca as suna la ei..dar zic asa..ca fapt)


ps:am poza.singurele care nu se vad sunt semnele de la ultima ecuatie,dar le notasem dinainte sa dea rezultatul.

.

4 comments:

QuickSilver said...

Mie imi da 100:))))

Malpraxis said...

nu imi place matematica, daca nu as fi facut la scoala mate probabil mi-ar fi placut dar nu sunt sigur, dar cum sa nu stii sa calculezi aia? sincer acum? rezultatul este 80!! asta sa nu va mai chinuiti sa calculati ca stiu ca e greu =))

Olive said...

pai...rezultatele le-am scris eu.....intrebarea era 'cum mortii masii ii da ei 354?' :)

Anonymous said...

tot concursul in sine este penibil.cei de la cna ar trebui sa ciuleasca mai bine urechile la asemenea porcarii.oricum tanti aia are un plan bine stabilit dinainte.sigur sunt mai multe moduri de a calcula acel exercitiu,deci are mai multe solutii.Chiar daca vei da un raspuns din cele corecte ea il va elimina si va spune urmatorul,nu acesta este raspunsul.


si eu chiar azi incercai sa ma iau la tranta cu un exercitiu din asta,eu care sunt la liceu la mate-info...il calculai cum se facea imi dete 80,intra unu si spuse 80 si cica nu era corect...oricum e o pierdere de timp...ce ma amuza este ca "convorbirea se taxeaza chiar daca nu raspunde" :))