Primul zbor

Dupa ce m-au dezbracat aproape de tot reusesc intr-un final sa nu mai fac aparatul sa piuie.Desculta,cu cizmele intr-o mana si cosul cu restul lucrurilor in cealalta mana ,gasesc un scaun si ma asez.Ma simteam ca acasa cand ma incaltam si se uitau oamenii la mine spunandu-mi sa ma grabesc.Dar eram fericita ca mi-au lasat ciocolata si sticluta cu apa.
Stau la poarta pistei de avion.Carausii cara valizele catre avion.Ploua incet dar asta nu face ca zborul sa fie anulat.Ajunsa in avion incerc sa-mi gasesc un loc la geam,nu vreau sa ratez privelistea.Stewardesa zice ceva de siguranta,veste de salvare si masti de oxigen.Sunt mai detaliate brosurile decat ce imi arata ea.
Am decolat.
O senzatie ciudata,dar in acelasi timp plina de adrenalina imi cuprinde intreg corpul.Dupa cateva minute casele sunt atat de mici incat imi pot imagina cum se simtea Gulliver cand s-a trezit pe taramul piticilor.
Campiile cu liniile haotice seamana cu un desen al copiilor de gradinita.Paleta culorilor trece de la galben-pai la verde foarte inchis.Incet,incet norii acopera intreg pamantul,ramanand doar un ocean alb si razele soarelui.
Zborul nu dureaza foarte mult.Tot timpul imaginatia mi-a luat-o razna.M-am gandit ce-o sa fac cand ajung la destinatie,cum o sa fie acolo,cum sunt oamenii.Tot ce mi-a lipsit a fost muzica.
Cobor din avion.Astept bagajele.M-am rugat sa nu dureze mult dar n-a mers.Cel putin 40 minute mi-am asteptat geanta.Alte 30 minute am asteptat masina.
Am iesit din aeroport si lumina soarelui a fost atat de intensa incat am inchis ochii.
Am plecat de la ploaie si am ajuns la soare.
Ajunsa in apartament,ma instalez frumos si plec in recunoastere.
Singurul lucru care mi-a lipsit in plimbare a fost un aparat foto.
M-am ratacit pe strazi dar m-am descurcat si am ajuns home.

Mica mea excursie a fost acum mult timp dar a fost foarte frumoasa si plina de aventuri.


Astept altele la fel de frumoase.

1 comment:

Iv. said...

Frumos explicat ... cred ca si eu am avut aceasi senzatie .. mai putin cu Guliver :P Mie mi-a placut cum imi intra spatele in scaun :P .. Dap intradevar aventuri frumoase .. Acolo m-ai cunoscut pe mine ;) Bye bye