M-a lovit

Nu stiu cum se face ca ideile ma lovesc numai la ore 'matinale'.
Ma gandeam la 2 grupuri,unul de baieti si unul de fete si la ce ar face ei pentru a se distra.Plasez ambele grupuri in 2 locatii diferite,doar cu un pachet de carti,un set de rummy si ceva de baut.Eu zic ca ei au intre 21 si 25 de ani.
Baietii ar juca un poker plicticos,ar bea bere si ar racni cand castiga un pumn de fise.Ar incerca table,rummy si poate alte jocuri cu carti.Daca se plictisesc de carti si rummy incep sa-si povesteasca cuceririle.Toti faceti asta.Daca nu ziceti de actuala,intotdeauna exista o fosta.Si cam atat.Apoi isi pierd inspiratia.
Fetele.Fetele ar epuiza orice joc si apoi ar ajunge la poker pe dezbracate.Bautura nu le ofera decat putin curaj si cateva sticle goale,una e suficient sa incerce un Spin the bottle.Din carti probabil ar face un castel,iar din piesele de rummy un sir ca piesele de domino.De'a v-ati ascunselea sau Baba oarba le-ar incanta putin.Apoi ar sta intinse in acelasi pat si ar povesti si barfi pana ar adormi.

Baietii nu ar face nimic iesit din comun.Nu ar juca spin the bottle pentru ca li s-ar parea scarbos.Dar li se pare sexy si excitant cand 2 fete se saruta...mai ales daca o fac in fata lor.
Probabil li s-ar parea prostesc sa faca castele din carti de joc,siruri intregi de piese de rummy sau sa joace Baba oarba.Ei le-ar numi jocuri pentru copii.

Ideea e ca baietii nu ar face lucruri pe care le fac si fetele atunci cand se plictisesc,si asta numai pentru ca sunt prostesti sau scarboase (din punctul lor de vedere).

Daca fetele pot,voi de ce nu a-ti putea ?

5 comments:

QuickSilver said...

Cam asta ar fi tot:|....Sunt F:))

Iv. said...

Daca nu erai prietena mea ... ma luam tare de tine pe tema asta :P ... dar spun pe scurc si cult .. ca deh .. am cei 7 ani de acasa .

1.Daca am juca toate jocurile care le jucati si voi .. ne-am juca tot timpul impreuna .. si nu e misto tot timpul sa te joci cu fete etc.
2.Avand in vedere ca sunteti fete .. vorbim si de sexul frumos .. e aiurea sa vezi doi ca se pupa .. dar DOUA .. ummmm ? :)
3.De ce nu jucati voi .. ce jucam noi :) (am fost cam taran la asta)
Ma duc sa dorm .. pup :*

Iv. said...

Imi cer scuze pentru greseala care am scris in loc de "scurt" am scris "scurc" :P
Ah .. si inca ceva .. QuickSilver - Stand up for your rights !
Daca te mai prind ca te socializezi drept femeie .. te expulzez din blogosfera .. si am sa te blestem sa iti rup degetele in timp ce te joci Guitar Hero III .. PACE

Malpraxis said...

eu sunt baiat dar as juca spin the bottle. pe bune as juca...daca as fi numai cu fete si as putea sa provoc :) fetele fac anumite jocuri sa fie naspa pentru ca se manifesta "urat"

ivory are dreptate: "2.Avand in vedere ca sunteti fete .. vorbim si de sexul frumos .. e aiurea sa vezi doi ca se pupa .. dar DOUA .. ummmm ? :)"

Olive said...

invidiosilor !
sunteti invidiosi ca nu v-ati gandit voi la articolul asta.stiu eu.v-am ginit pe toti 3 :)))))))))