O plimbare prin Bucuresti

Azi m-am plimbat prin Bucuresti si am ajuns in parcul Carol.

Ca sa nu stiu ce ma asteapta am ocolit ruta obisnuita spre casa.Si am ramas surprinsa de frumusetea si linistea peste care am dat.
Suna cam ciudat 'liniste' venind din partea mea...dar toti avem nevoie de clipe de liniste.Eu m-am relaxat total azi in mica plimbare.Am fost singura.Eu si mp3 playerul si muzica de lounge.
Habar nu aveti ce bine e sa mergi in parc si sa fie cu 99% mai putini oameni decat in week-end.Sa poti sa te asezi pe ce banca vrei,sa stai intins cu fata spre cer si sa nu iti faci griji ca vei fi scuipat cu coji de seminte sau abordat de te miri care cocalar.E cea mai tare senzatie.Am sa fac asta si maine,doar ca ma voi plimba cu rolele. (Amatori ?)

Stiati ca Dambovita 'este pescuita' de zeci de batrani in fiecare zi ? Batranii astia nu au griji si probabil nici nu se ia nimeni de ei.Sunt atat de relaxati si nu le pasa ca la 10m de ei oamenii sunt stresati ca trebuie sa astepte la semafor sau ca in apropiere de locul unde pescuiesc picamerele zguduie peretii a ceea ce a fost odata Biblioteca Nationala.
Vis-a-vis de ei,pe portiunea de verdeata,un om citea ziarul.Statea sprijinit de un copac cu fata infipta in ziar de parca ziarul il inghitise.
Am stat putin.M-am uitat la tot ce se intampla in jurul raului,apoi mi-am continuat 'mica aventura'.
Ajunsa in parc mi-am cautat o banca departe de ochii lumii si m-am intins pe spate.O vreme am stat si m-am uitat spre cer si am ascultat muzica.Cand am simtit ca ma fura somnul m-am ridicat si am continuat drumul.
M-am plimbat putin,am facut cateva poze si m-am intors acasa.
Aaaa...am gasit 6 lei moldovenesti. :D My luck.

Inca sunt relaxata desi m-am certat cu sora-mea mai devreme. :)

Nu va mai povestesc nimic azi.
Poate maine....









**umbrele de pe asfalt sunt geniale**

kissez

6 comments:

Ramona said...

Mai da si tu un sms cand mai iesi, poate te insotesc.

Malpraxis said...

o umbra seamana cu o frunza de iarba...sau mi se pare mie :))

Olive said...

am observat-o si eu aseara umbra aia....doar ca are mai putine frunze :))

Olive said...

girl eu m-am plimbat in mezu' zilei...adica intre 12:30-15:30 ceva de genu.
erau tu free la ora aia ?

ps:cine ti-a scris poezia aia de pe blog ? e penala :)))

Ramona said...

am gasit-o eu undeva.Te-ai plimbat tu la miezul zilei cand eu eram la munca,dar in weekend de obicei sunt free!

Supercalifragelistic said...

>malpraxis :) am intrat cu gandul sa dau exact acelasi comm ca si u :P >lost purpose I guess:P