Nu va e dor de mine.Stiu.

Ma fac io mare,imi iau camion si va calc pe toti >:).
Pana atunci revenim la unul din subiectele mele preferate : Reclamele proaste !!

De cand stau acasa nu prea am vazut reclame.Dubios.Stiu.Dar am apucat sa vad unele care m-au marcat profund pana la fund.

Prima reclama la care am ras cat am putut (pentru ca sunt gripata si nu prea pot) este una la cosmote cred,n-am retinut exact.Tipu' are o vanataie pe gat de la o tipa,iar prietena lui observa si el ii explica cum s-a intamplat : "M-am taiat dormind pe scari".N-am cum sa descriu cat de amuzant a fost cand am auzit explicatia lui :)))))).
Aaa.Reclama asta nu e dinaia proasta,chiar m-a amuzat.Dar partea proasta e ca nu am retinut nimic din continutul reclamei in afara de ce a zis tipul ala.

Tobe,flegme si confeti pentru noua reclama Glade Micro Spray (spraiul ce acopera mirosul de caca atunci cand stai pe veceu si mai ai,dar nu mai poti sa respiri,il stiti).Acum are un nou format: "Mami vreau sa ma cac in baia lui Gigel".Hai bah...voi chiar sunteti penibili.Jur.A-ti intrecut orice urma de idee.Cine va fac reclamele astea e bolnav cu capu'.Dar mai bolnav este cel care accepta aceste reclame.


Atat cu reclamele ca nu mai imi vine nici una in minte.Ma cam doare capul.

Hai pa!

3 comments:

Ramona said...

mai traiesti?

Malpraxis said...

e tare reclama la cosmote cu "m-am taiat dormind pe scari" :)) de obicei reclamele la telefoniile mobile sunt cele mai bune zic eu,iar cele mai proaste sunt alea la detergenti si alte chestii de casa...

Olive said...

daa...traiesc....
si nu...reclamele la telefoniile mobine sucks.de exemplu ultima cu aia care se spala pe dinti si se cantareste ! si constata ca are 55 de kile de la 80 si ca tre sa isi anunte prietenii...."Alo,Gigel? eu sunt.vroiam sa te anunt ca dau o petrecere" ,"Cu ce ocazie?" ,"Am implinit 55 de kile.yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee".
E foarte tare reclama.Nu mai poti cat de idioti sunt!
ps:e parerea mea :)