Stay High Rastafarai..


Ascultand muzica in Winamp, fiind pe shuffle mi'a intrat piesa "Bob Marley - Iron Lion Zion" si mi'am adus aminte de inceputul liceului, eu copil la 15 ani aveam inima de rasta :D .. Deci imi vreau filmul inapoi .. atat de fain era atunci cand ascultam Bob si ma durea in cot de toate ... Eram atat de social cu toata lumea, toata lumea ma stia de Cretzu si cu toti eram prieten ... Era imposibil sa fi suparat pe mine:) Pretuiam altfel viata si o priveam cu alti ochii.Acu numa bani am in cap si parca totul se rezuma la asta. Super tare. Oricum imi pare rau ca nu pot sa imi mai iau filmu' ala dar poate puteti voi. Listen to Marley.

2 comments:

Buba Bubetrix said...

Jah unite .. pace pt omu meu KKnowledge .. care stie acolo

Anonymous said...

:)
Si mie mi-e dor de ce-ai fost...