Reclame proaste

Part 2:

Am zis ca voi continua cu reclamele proaste,dar nu prea am avut timp sa le studiez pe toate care sunt acum pe la tv.
Va zic asa ce imi mai amintesc :).
Reclama la orbit,ultima care tot ruleaza pe la tv. "Stai linistita iubito...o sa treaca".Ea plange ca a mancat picant si el ii da 2 pastile orbit.Bah incompetentilor...nu stiu cine e atat de handicapat si incult incat sa creada ca orbit iti curata dintii dupa ce ai mancat picant incat sa te usture si in cur (scuzati expresia).Pai hai sa analizam logic: 1.orice substanta picanta ataca dintii; 2.guma orbit contine menthol in cantitati foarte mari; 3.picant+menthol = si mai picant.Hei...n-am zis eu lucrurile astea....dar toti am incercat multe lucruri dupa ce am mancat picant.Unii au incercat cu apa,altii lapte....si probabil unii dintre voi guma de mestecat.Deci cam am dreptate...Si in concluzie...This commercial sucks big time !

...ma mai uit la tv si mai vad ce gasesc sa se incadreze in categoria asta :)

2 comments:

Ramona said...

Mai era o reclama tampita la Orbit Cean.Era o femeie de servici care spala pe jos si la un moment dat vrea sa intre la toaleta dar e usa inchisa.Se topeste luand "forma" lichidului din guma orbit,iar la final apare un wc cu lichid albastru in el care se transforma in pastila de guma orbit clean.
Iar morala este: "curata si locurile greu accesibile"

Olive said...

ce reclama idioata....pe asta cu femeia de servici o uitasem....:)))