Leapsa

Hai na..in sfarsit am luat leapsa de la vara-mea :)

sunt asa cum vreau eu
aş vrea sa merg la film
păstrez poze si lucruri ce-mi amintesc de copilarie
mi-aş dori sa am casuta mea :)
nu îmi place sa primesc ordine
mă tem de imaginatia mea
aud pisica mea torcand si pe Eros Ramazotti
îmi pare rău ca am pierdut multe concerte de anul trecut
îmi place sa gatesc,in special prajituri
nu imi place sa ma cert
dansez cand am chef :)
cânt intotdeauna la dus si cand aud o melodie pe care o stiu :)
niciodată nu cedez prima
rar intarzii undeva
plâng cand ma uit la filme lacrimogene ...
nu sunt intotdeauna nervoasa :)
nu îmi place de mine dimineata
sunt confuză in fiecare dimineata (nu-mi gasesc de imbracat)
am nevoie de liniste
ar trebui sa mai ies din casa


The End :)

UPDATE: i-o dau lui Otto si lui Bubã si lui GreenHeaven si Kknowledge si cine mai vrea :D (numai sa lasati link sa vedem si noi :D )

No comments: