Iar e iarna ...

Bine...practic inca nu s-a terminat iarna...dar acum a inceput mai rau ca in decembrie.Eu vreau sa fie cald...sa nu ma uit dimineata in sifonier 3 ore sa ma gandesc cu ce sa ma imbrac.Nu imi plac hainele groase.Deloc.Mai bine iau pe mine 3 tricouri si 5 maieuri decat sa-mi iau un pulover.
Na mã ca vi s-au implinit visele de a avea zapada.Sunteti fericiti ,ãããã ?E super tare ca acum traficul e mai groaznic ca atunci cand sunt soselele in reparatii.Imi vine sa ii impusc pe toti care s-au plans "Vai e iarna fara zapada...imi doresc sa ninga".
Un sfat : rugati-va pentru zapada la inceputul iernii bã,nu acum cand mai e putin si vine primavara.Imbecililor.Altfel primiti numai urari de bine.
Da' ce crezi ? Eu ma cert singura aici ca oricum nici unul din "doritorii de zapada" nu intra pe aici...si daca intra ii urez traditional "Muie-n cur" pe care il foloseste CerSenil in majoritatea timpului.

Trecand peste asta vreau sa va zic ca nush ce cacat are chatroll-ul din dreapta.Ii impusc pe aia de imi tot suspenda chat-ul.Si pe langa asta...vreau sa va scrieti si voi parerile...nu intrati doar sa va uitati la poze.Vreau sa stiu...va place,nu va place...e lame sau nu articolul....ziceti...nu va sfiiti :).
Stiu ca am poze pe blog,si muzica si cateva stiri care mie mi s-au parut interesante si din cale afara de imbecili cei care le-au scris,dar tot poti sa scrii 3 cuvinte acolo daca ai ceva de zis.Comenteaza sa stie si lumea nu doar in gand... :).Zic.Acuma na...nu va obliga nimeni sa scrieti daca nu aveti nimic de zis.

Am zis.

PS: Devin o criminala cu blogul asta.Ii impusc pe toti.O sa raman singura mea cititoare.Zic.

2 comments:

Ramona said...

ho bre,calmeaza-te ca ti se urca sangele la cap si faci hepatita si mori...si din p..a bani de groapa :))

Olive said...

:)))