Feshãn

Moda.Moda e o ciuma.E o ciuma bine organizata.Se lipesc de tine tot felul de idei,in special ideile unor oameni mai putin intregi la minte.De ce nu sunt intregi la minte ? Pai uitati-va ce au ajuns bikinii din 1800 si pana azi.Aproape ca nu se mai vad...dar defapt ma insel.Chiar atunci cand credeam ca se folosesc 2 triunghiuri si 6 sfori...iata ca mai exista o solutie.Triunghiurile de material sa nu mai fie de 10 cm sa fie cat un triunghi de branza topita.Da...a-ti auzit bine,cat un triunghi dala de va ia mama cateodata si il intindeti frumos pe paine sau il mancati direct din cutie.
Ce comparatie draguta am gasit....mi-a venit in minte asa deodata.
Hai ca nu va mai plictisesc,va las sa va uitati la poze :)




ps: observati privirile tampe ale oamenilor de pe plaja....oare cum arata la spate ?
pss: nu am poze facute din spate :(

2 comments:

irecuperabil said...

pe timp d criza, eu zic k e un exemplu de urmat!dc sa facem abuz?dak s poate si cu putin mai fetelor ..dc sa n opunem?Oricum voi aleti buzitele alea ..jos ..la fix!
plaja c sa zic ..nu romania sigur.nu zic asta pt k am vazut rechini in poze sau nisip alb da' ..n'am vazut nicio cioara oxigenata kre sa dea fara numar cardeala la domnisoare ..
p baietii aia kre au facut pareza dupa c au vazut labiile domnisoarelor ..eu nu i'am vazut si m'am uitat atent ..dar ..te cred pe cuvant!

Olive said...

da....dar nah...criza sau nu...eu nu m-as imbraca asa nici pentru bani :)