Despre mine....again

Incet incet va dezvalui din personalitatea mea de om (in cazul asta oamã) dezaxat.
Recunosc ca sunt nebuna (nebuna de legat....nu genul ala "ce nebuna esti tu fatãããã").Azi am descoperit pe blogul vara-mii o descriere a zodiilor ceva mai altfel.Dar am constatat ca e adevarat.Amuzant de adevarat.Iata ce se zice despre je:

Scorpion

Semn de apa: lac.
Trasatura caracteristica: pasiunea.
Fraza favorita: te doresc.
Sunt usor de recunoscuti dupa ochii misteriosi. Scorpionul nu priveste, ci fixeaza direct. Ochii scorpionilor sunt ca niste ace fine care te impung atunci cand isi atintesc privirea. Pot fi hipnotizanti si pasionali, exagerat de pasionali. Cand te iubesc, te iubesc mai mult decat toti ceilalti. Daca te urasc, proportia se pastreza. Daca tu le faci cadou o carte, ei iti vor face cadou o enciclopedie. In ceea ce priveste viata amoroasa, situatia sta la fel. Tu le dai un sarut, ei vor face dragoste cu tine de trei ori la rand. Sau, daca ti i-ai facut dusmani, pazeste-te. Tu le spargi geamul la masina, el iti dau foc la casa. Sigur vor spune dupa aceea:"- Nu am inceput eu".



Da frate...sunt o SCORPIE !!

5 comments:

Anonymous said...

Rac, sau Racă - după sex ( niciodată înainte ), aceasta mai este denumită de către Saturn și zodia Pițipoancei și adună toate persoanele născute între 22 iunie și 21 iulie.

Zi norocoasă: Doar azi.
Numere norocoase: Nu are, nu-și permite.
Obiecte ce-i poartă noroc: Rugină, Faringosept și Winamp.

l-am gasit pe net :D

Olive said...

despre Scorpii nu e nimic de genu' ?
:)))

Anonymous said...

sunt cateva...scorpion nu am gasit

vezi 668.ro

Iv. said...

Misky cauta-mi si mie la Capricorn te rog :) .. mersi mult

Anonymous said...

http://668.ro/category/horoscop/ sunt decat 3 :( mai caut