Am intalnit si oameni mai destepti

Cele mai neinspirate tatuaje pe care le-am vazut vreodata:


Tatuaj pe frunte ? Cat de prost sa fii sa te tatuezi pe frunte ??


"Worst tatoo ever ?" raspuns: DA in plm!!! (unul dintre ele cel putin)
ps: mi se pare mie sau are scame intre buci ?
pss: de ce doar picioarele si burta aluia sunt ingalbenite si mainile si capul nu ?




Sa te vãd cum zbori cu hãripi pe cur,parasuto care esti tu parasutã!!!!


Cel de mai jos este chiar misto...doar ca nu da bine pe o femeie.Tatuajul ala pare sa fie unul din insemnele clanului Yakuza.Dragoni si flori,cam in asta consta gama de modele pentru ei.



Eu nu mi-as face asa.E prea mare.Imi ajung ale mele...

Am zis.

5 comments:

Anonymous said...

Bey si in Yakuza au fost femei dar tatuaju ala nu are nici o treaba cu mafia, tatuajele lor erau mult mai bine lucrate
iti dau cateva ex:
http://blogs.redding.com/mbeauchamp/archives/yakuza%20tattoos.jpg
http://farm2.static.flickr.com/1241/834635671_9b8268d23f.jpg
http://www.repubblica.it/2006/08/gallerie/gente/shoko-tendo/1.html
sper ca nu te-ai suparat ca te-am corectat:P

Olive said...

nu ma supar ...doar ca mi se par ciudate tatuajele lor...stiu ca ale lor erau mult mai complexe.....dar ma supar ca nu iti dai numele :)

Domnul Fofentziu said...

te corectez si eu cu ceva si sper si eu sa nu te superi...

.."parasuto", nu "parasut-o" ;)

Lia Romanov said...

cand corectezi o femeie la erori gramaticale, o lovesti atat de tare in orgoliu incat, in majoritatea cazurilor, nu va mai vorbi cu tine niciodata. deci exista o metoda!! cat despre parerile cocalarilor despre yakuza, ele sunt gresite. dar fiecare cu ale lui. ca vorba aia, de unde nu e , nici Dumnezeu nu cere.

Olive said...

chill people...nu ma supar cand sunt corectata.
mai gresesc si eu cateodata,doar sunt om nu computer :)