Un şobolan,un struţ si echilibristică

Doar ce m-am întors acasă şi deja am despre ce să scriu.

Tot ce voi povesti s-a întâmplat asearã. Eram la metrou la Unirea,mă duceam spre staţia de autobuz şi vroiam să trec printre maşini să nu ocolesc prea mult...când ce credeţi că apare chiar în faţa mea crezând că are prioritate doar pentru că mi-e scârbă de el si familia lui ??
EXACT! Un şobolan,unul destul de mare şi urât şi scârbos....în secunda doi am scos un sunet scârbit şi am fugit în staţie.Mă tot uitam în spatele meu,credeam că m-a urmărit.....dar nu era posibil...era prea multă lume în jur iar lor le e frică.Iar despre mine se ştie cã sunt paranoicã,deci am rezolvat acest aspect.Oficial este a-3-a oarã când vad şobolani în centrul oraşului.Nu îi suport.Brrrrrr......Trecem peste asta cã mi se face pielea gãinã de fiecare datã când mã gandesc la şobolani...sau gândaci.Yachhhh.....

După câteva minute apare un struţ,de fapt o struţă şi suratele ei.Struţa mirosea a fixativ ieftin de la o poştă...dãla de care foloseau mamele noastre odinioarã....sunt sigurã cã dacă aprindeam bricheta la 1 metru de ea,lua foc instant.Facea PUFFFF şi era in flames :))).
Am analizat-o vreo 10 minute.Chiar mã intrebam unde s-o duce îmbrãcatã ca un clovn şi cu freza de struţ.Dupa 10 minute de aşteptat aud cuvântul 'mol' de la una din suratele ãleia.Apare 104,se urcã struţa în autobuz şi pleacã spre mol.Mirosul de fixativ a mai ramas vreo 5 minute în urmã,se pierduse sãracu'.Eu rãmãsesem cu gândul la freza aia....probabil a stat mult cu capul în jos ca sa ii stea pãrul sculat în halul ãla.
Nici nu se termina filmul cu struţi ca incepe un film cu un beţiv.Nu stiu de unde a apãrut acest specimen,dar mai bine stãtea acolo pânã îşi revenea.Nenea ãsta era destul de foarte extrem de beat(n-am cuvinte sa descriu)....se clãtina foarte tare...încerca sã-şi ţinã echilibrul.Mergea şi se uita la pantofi,o fi crezut cã nu se prinde nimeni cã el e beat şi abia se ţine pe picioare.A aşteptat un autobuz mai mult de 5 minute....dacã a vãzut cã nu vine s-a urcat intr-un taxi.Incã mai avea bani omu'...nu îi bãuse pe toţi.Concluzia din filmul ãsta e cã şi beţivii gândesc.


Peripeţii în lumea lui Papurã Vodã.

Bãh.Mi-e lene sa mai scriu cu 'ţ' şi 'ş'.....încã nu am descoperit codurile.

Multumesc lui Kunta pentru codurile de la 'â' şi 'ã'...Eu am descoperit 'î'.

Cine e destul dã drãgut sã îmi dea codurile de la 'ţ' şi 'ş' ?? ;;)


Gracias :*

2 comments:

VdG said...

Deci.....daca mai zici ceva de gandaci o sa ne suparam. Chiar n-ai pic de obraz, eu sunt in doliu si tu zici d'astea?! Cazzo mio :)

Ramona said...

ba,pai nu mai scrie cu diacritice da-le draq...iar oamenii beti gandesc tot timpul numai ca nu reusesc sa zica ce gandesc :)