'te-n gura aviatie




asta e mai veche



"cred ca am mai postat-o"

6 comments:

Anonymous said...

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa......tzatze de gladiatoare ....o fii vazuto mihaitza ......................scarbaaaaaaa........urat ...dupa asa filmulete frumoase asta m-a intristat :D .....mc oricum :D:D:D:D:D

Olive said...

incearca sa scrii pe mai multe randuri ca nu se vede ce ai scris .eu vad ca scrie "aaaaa tzatze de gladiatoare" si "dupa asa filmulete..." dar ceilalti nu.... :)

oricum ma bucur ca imi esti cititor fidel :)

apropo...ce parere ai de noul autor ?
pup

Anonymous said...

ok ..legat de noul autor
..nush ..nu-l cunosc :D
sau parca am facut armata cu el
era la infanterie calare ?:D:D:D


...a sters.o pe niky ...asa o alint
yo :D:D

Olive said...

articolele semnate de KKnowledge...tu nu te uiti cine le scrie? :P
ma refeream la felul cum scrie ,daca iti place ?
:)

Anonymous said...

omu scrie bine ...m-am hotarat :D

Olive said...

atunci o sa ii dau vreo 2 dupa ceafa sa scrie mai mult :D