Saturdei Nait.

Grasule ti'a facut si tie? .. .Sambata seara e cea mai palpitanta zi din viata mea .. adica sambata asta sau cealalta? Hai sa zicem mai bine ca Sambetele ... Nu se poate .. ca nu poti sa pui la plurial numele de zile.. Pune "Joi" la plural... "Joile"? ... Deci nu exista Sambete ... Sa'mbete eventual. Deci e clar. .. Sambata se'mbata ... cine ? Toata lumea wa.... Stau si ma scobesc in cap si nu stiu ce sa mai scriu aici .. Am avut 50 de mii Sambata asta si am mai facut rost de 15 mii obositi sa imi iau si eu un Kent 8 care deja e jumate. N'am mai avut tigari de vreo 2 luni :D .. .DAR N'AM MURIT! .. asta conteaza... Da frate! Hmmm .. cred ca sambata asta ma voi distra cu toti prietenii mei online de pe Yahoo Messenger, pentru ca nu indraznesc sa cer batranului bani pentru ca mai are putin si pleaca dincolo si nu vreau cumva sa ii incurc planurile cerandu'i bani. Si asa cred ca sunt mai bogat ca el cu 12 tigari. V'ati gandit vreodata cum mai poti spune unui pachet de Kent? Kentaur.Kentach this.Ai kent ba liviu. Toodles ... Pi Es : Toti cei ce ma cunosc spun ca sunt nebun. "Sunt multi nebuni liber si asta'i un lucru bun, oricum si eu la randu' meu tre sa fiu umpic nebun."E hee!

1 comment:

Anonymous said...

CUm bah Kentaur :P esti auton :P oricum tare am ras de m-am scapat putin pe mine :P