Rostul unei intrebari

Dupa cum Greenhell se ia de mine sa mai postez si eu ceva pe aici .. de data asta vin cu un joc .. si cei care acceseaza VA ROG frumos sa faceti chestia asta si sa postati aici !

Jocul e cam asa

Luati prima persoana de sex opus din lista de IM si intrebati:

Noi de ce nu ne-am tras-o pana acum?

Incep eu ... Restul sa posteze va rog la comments jos langa mazgalit

IvOrY: auzi ?
BUZZ!!!
Laura-Craiter: da
Laura-Craiter: chiar aud
IvOrY: Noi de ce nu ne-am tras-o pana acum?
Laura-Craiter:
Laura-Craiter:
Laura-Craiter: ce e cu intr asta?
IvOrY: pai te intreb. de ce nu ne-am tras-o?
Laura-Craiter: da dc intr?
Laura-Craiter: ti-ai fi dorit?
Laura-Craiter: sau care-i faza??
IvOrY: Asa da-mi un raspuns !
Laura-Craiter: pt k nu ne-am tras-o
IvOrY: Esti in stare sa imi dai un raspuns ?
Laura-Craiter: pt k nu ne-am dorit
Laura-Craiter: cred
IvOrY: Si daca ar fi sa ne dorim ?
Laura-Craiter: uhh....ti-ai dori tuh asta?
IvOrY: Da!
Laura-Craiter: de ce?
IvOrY: Asa !
IvOrY: Imi dai un raspuns ?
Laura-Craiter: poi nu se poate
IvOrY: ok ms
IvOrY: thnx
Laura-Craiter: oricum ai prietena...nu te ajuta?
Laura-Craiter: bn....stiu k eu sunt mai speciala
Laura-Craiter:

PS : SA MORI TUFA !

Unde nu scrie nimik e numai ras .. Si e L de la Laura pt ca ea era prima online !

GO GO GO !

3 comments:

Anonymous said...

KuNta: Noi de ce nu ne-am tras-o pana acum?

BUZZ!!!
Yone: a?????????????
Yone:
KuNta: Noi de ce nu ne-am tras-o pana acum?
KuNta: Zi ba. ..
KuNta:
KuNta: De ce nu ne'am tras'o pana acum ... ?
BUZZ!!!
KuNta: Ba.. vorbesti si cu mine ?
Yone: nu
KuNta: De ce ?
BUZZ!!!
KuNta: Elooo .. ?
BUZZ!!!
Yone: aoloo nu mi my da atatea buzzuri
Yone: asa..ptr k esti prea nes
KuNta: Aha..
KuNta: Oke.

Zici ca m'am nascut acum 20 de ani cand atunci cand auzeai cuvinte de genu "Pula, muie si futere" erai roshu la fatza. Trezeste'te.

Anonymous said...

bum ™: buna esti?
sweet yoyo: da sunt
sweet yoyo: ?
sweet yoyo: ce faci?
bum ™: auzi
sweet yoyo: aud
bum ™: noi de ce nu ne-am traso pana acum ?
sweet yoyo:
sweet yoyo: poi.....
sweet yoyo:
sweet yoyo: pt ca ..
sweet yoyo: de ce neam fi traso
bum ™: de ce nu
sweet yoyo: poi..
sweet yoyo: pt k ..
sweet yoyo: nu stiu ce sati raspund

Anonymous said...

BUZZ!!!
Lexu: danee
danee: da
Lexu: salut esti ?
Lexu: am o intrebare..
danee: zi ba
Lexu: noi de ce nu ne`am traso pana acum ?
danee: chiar ma intrebam si eu zilele astea
danee: sincer..?
danee: nu stiu
Lexu: vorbesti serios ?
danee: poate din cauza ca nu ai gura formata calumea
Lexu: tnx cuaie